Välkommen till min nya blogg!

Nu är jag en i gänget, jag bloggar!
Jag har alltid varit sen med det mesta så även i detta fall. Jag pratade med två av mina kära vänner igår i ett sk trepartsamtal på telefonen, och blev övertalad med fördelarna med att ha en blogg. Så jag föll för övertalningen och kände mig lite smickrad över att de vill läsa vad jag har spenderat min tid och mina tankar på.

Just nu håller jag och E på med vår c-uppsats och det här blir ett perfekt sätt att ta raster på, att skriva några ord i bloggen, så jag tror faktiskt att det till och med kommer att bli av att jag skriver.

Nu ska jag hem till Björn och Guitar Hero II som är så sjukt roligt! Det är ett play station spel med tillhörande plastgitarr, man spelar med i grymma hårdrockslåtar och ska lyckas trycka på rätt knappar i rätt takt och slå på strängen som inte är någon sträng. Vi har spenderat många timmar på det spelet sen vi köpte det i lördags, bra förfestspel märkte vi, även om det blev svårare ju senare kvällen blev, vi är helt uppenbart inga riktiga musiker ;)

Ha det så bra nu, hela den stora massan som läser mitt första blogg-inlägg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeeej Ylva!
Vi träffas alldeles för sällan. ;) Gillar din nya blogg, du kommer antingen att bli en grym gitarrspelare eller så spärras du in på Kolmårdens behandlingshem för spelmissbrukare. Jag hoppas på det första alternativet (så jag är inte helt igenom elak).

Puzz å kjaaam
/Elin

2007-03-12 @ 16:18:29
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0