Spretigt och dan´t (ska uttalas östgötskt)

Jag och Elin har bland allt kreativt c-uppsatsskrivande kommit på att det är SVÅRT att skriva med vänster hand. (Eller med höger om man är vänsterhänt;). Jag tycker att ni som har möjlighet(har papper och penna vid datorn och inte kan skriva lika fint med båda händerna) ska prova på att skriva en mening. Jag kan rekommendera meningen "Får jag chans på dig?" gärna felstavat någonstans. Det kommer att se underbart gulligt ut OCH väcka minnen!





PS:Ullis är absolut förlåten och Lois Lane är alltid välkommen till Norrköping!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hörrö duuu *sagt med östgötsk dialekt á la Elin*. Jag ska nog gå hem och öva på att skriva med vänster hand - ska försöka få lite tips på hur man gör från Thomas imorgon. :) Jag SKA kunna skriva med vänster hand utan att det ser ut som ett barn har skrivit det...

2007-03-28 @ 13:26:31
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0