Skrivkramp som det så vackert heter

...eller bara allmänt utråkade och lätt disträa. jag och Elin lägger mer tid åt att skriva i varandras bloggar och maila elaka kommentarer om lärarstudenter till varandra än att skriva analysen i vår litteraturöversikt.

Jag och Björn ska ha möte med Loke finans idag om vårt sparande, ganska vuxet. Men det ger lite hopp om framtiden faktiskt.

Pratade med Suss idag och längtar tills hon och Emma kommer, det var länge sen vi umgick alla tre! Vårt lilla gäng, jag fortsätter på Emmas diskussion om gäng och undrar hur många man måste va i ett gäng?

Nu måste jag gå och möta Björn för att planera våra barns framtid som Björn skulle kunna kallat det;)

Kram på er alla (om ni är snälla)!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej gumman! Vad roligt att du också skaffat en blogg. Nu kan vi hålla koll på vartenda steg du tar. (nästan)
kram och puss

2007-03-14 @ 19:33:55
Postat av: Josefine

Hej Ylva! det var inte i går, hur står det till? Med mig är det bara bra. Vad kul att höra från dig!! kram

2007-03-15 @ 08:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0