Intervjuer, saabreklam och musikal

Nu har vi gjort en av sex intervjuertill vår c-uppsats och fyra andra inbokade än så länge!härligt.

Hörrudu Ullis, jag har faktiskt skrivit ett inlägg på din blogg om både artist, grupp och att jag har en länk till reklamen på min blogg, jag hade bara glömt att skriva att det var från mig.... så det kan kanske inte var så lätt att veta iof. (www.saabsverige.com/main/GLOBAL/en/biopower_video.shtml)

I fredags var jag, Björn, Elin och A och C på Vingåker factory outlet, de hade utförsäljning. Jag köpte två kjolar, en klänning, en tröja, ett par byxor, en kavaj för 250:- det är märkeskläder som hade kostat minst 4496:-och då har jag inte räknat med klänningen i det priset!Helt sjukt billigt, jag tror att ingen kan stoppa mig från att åka dit nästa utförsäljning...

På lördagen åkte jag till C, min gamla inneboende, som bor i Eskilstuna. Jag var och såg den sista föreställningen av Kiss me Kate som hon är med i (spelar Bianca/ Lois Lane om ni har sett den nån gång eller kan storyn...). Det är kul att se nån man känner så väl på scenen, hon har otrolig utstrålning!
Efter föreställnigen skulle scenen städas undan och sminket skulle av. Det tog ett tag men sedan blev det fest. Jag och C gick och la oss 9.30.

Jag var lite trött dan efter.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ylvis!!! Saknar dig! Det var så kul att träffa dig i helgen! Erkänn att du står och spelar Guitar hero nu!Får kolla upp nån/några dagar som passar så kan jag komma till norrköping. Härligt att vara där nu när det är så fint väder! Hoppas det går bra med c-uppsattsen! Vi höres! KRAAAAAAM/Lois Lane

2007-03-27 @ 18:06:47
Postat av: Ullis

Hej vännen! Förlåt, du hade ju faktiskt skrivit om låten på min blogg!! Hoppas du kan förlåta mig för mitt på hopp!! =)
Saknar dig, måste ses snart.
Puss

2007-03-28 @ 10:27:50
URL: http://ulrikaslyckhem.blogg.se
Postat av: Karolina

Hejsan!
Läste på din blogg att du visste vem som har gjort låten samt musiken till saabs reklam.
Jag skulle väldigt gärna vilja veta det jag med. :)
Hör gärna av dig om vem det är.
Tack på förhand Karolina

2007-09-27 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0