Helgens händelser

Jag hade en jätte skön och rolig helg. Den började på fredagen med att jag sågade isär vår julgran som har legat och skräpat på vår innergård. Det var roligt så jag sågade de andras julgranar som låg där oxå. Jag tycker verkligen om att vara ute och jobba lite med kroppen, jag längtar tills det finns lite att göra i E:s och P:s trädgård så får jag åka till Uppsala och hjälpa till. De ska tydligen "göra om den lite".

Sen kom Sussie och Emma och C så vi åt jätte mumsiga köttfärsbiffar och trodde att vi hade tappat bort Björn, men det hade vi som tur inte, han hade blivit upplockad av sina vänner. Vi gick till Teaterbaren för första gången och insåg att det var där alla singelkillar tillbringade sin fredag, då vi alla har pojkvänner var inte det så spännande som det kan låta, även om det var intressant att se deras försök.

Något jag fortfarande är irriterad över är repliken: "vi tänkte att, eftersom att ni sitter här ensamma ...bla bla bla" (NEJ, vi sitter inte här ensamma, vi är ju fyra stycken!) Det var precis som ur en utställning som jag har sett på Arbetetsmuseum (om det är nån som har sett den).
C räddade iallafall killen från mina bitska kommentarer genom att säga att det var ett bra försök, men.....
Jag har märkt att jag inte blir särsklit trevlig när jag har druckit lite vill diskutera. Måste nog jobba på det.


Ha det så bra så länge i blåsten och regnet (eller om ni bor i en lyckligare del av landet)
Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0