Glad Edwin!

Glad Edwin!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Sry Ylvis, jag har liksom inte haft någon inspiration till att blogga, tog ju massa bilder när jag pratade med dig... sen när Henrik såg dom skrattade han så han grät och sa att han skulle hjälpa mig att ta lite bättre bilder :) hehe så jag lovar dom är på väg.
Jag har ialla fall lagt ett första hjälpen paket på lådan i fall det blir fler bombattacker så har du iaf lite plåster, du borde ha det i slutet av veckan! Puss puss

2007-04-03 @ 16:57:18
Postat av: Elin

Hej Ylva!
Jag måste erkänna att det är tomt i datasalen utan dig... *snyftar* Jag hoppas att du har det bra i fjällen - jag vill inte veta av några brutna ben eller sträckningar.
Kram /E

2007-04-05 @ 10:52:05
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0