Emil och kompisen Bamse!

Emil och kompisen Bamse!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ååå så söt han är! Man vill ju bara äta upp honom... Hmm nu måste jag kolla med brorsan om jag får lägga ut på mina brorsbarn, Då kan vi bli två fastrar som tävlar om vem som har sötast brorbarn! hahaha neeee Om inte annat så ska jag iallafall lägga ut bilder på mina påskskyltar! Måste bara ta kort på dom först!! Saknar dig! massa kramar från Ullis

2007-03-23 @ 07:43:25
URL: http://ulrikaslyckhem.blogg.se
Postat av: Ullis

Hörrö du Ylva, jag efterlyste ju faktiskt saabs reklam låt i min blogg... men inte har du gett dig till känna att du har länkat den på din sida!! Såg det inte förrän nu! din lilla fis! ;)
Puss puss

2007-03-26 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0