När opponeringsnervositeten har släppt

ÅÅÅÅåååååh, så skönt, nu är opponeringen avklarad. Vi blev godkända med några smärre kompleteringar. Jag är såååå lycklig! Och när vi opponerade på ett annat par fick vi mycket beröm, till och med från klasskompisar som inte ens var där men hört ryktesvägen.... sjukt. Det här blogginlägget handlar alltså om hur bra Elin och jag är så om ni inte gillar oss så är det lika bra att sluta läsa (eller skriv en arg kommentar). Jaaaaaaag och EEEEEEEEEEEElin är nog värda en fancy lunch, dessvärre har ingen av oss särskilt bra med pengar. Bara det inte blir mackor (som vi har levt på de senaste veckorna) så e jag nöjd.

Okej, tillbaka till verkligheten. Jag har på mig ett par skor som jag köpte på "killavdelningen" och går som en man. Skumt. Det är alltså inbyggt i skor hur vi ska gå för att folk inte ska missta vilket kön man tillhör. Logiskt. Jag kommer förvirra hela Norrköping :P. Jag hänger inte ens med i mitt eget resonemang så det är ingen idé att ifrågasätta det. Min hjärna är mos just nu. återkomer när jag är på bättringsvägen, efter helgen.

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

GOOOOOO EEEELIN OCH YYYYYYYYLVA!!! We are the best, fuck the rest. ;)

2007-06-01 @ 12:50:58
Postat av: Suss

GRATTIS :) Bra jobbat tjejer!

2007-06-01 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0